Betingelser


Hos CoverMe ønsker vi at tilbyde et alternativ i form af et cover, hvor design og kvalitet er i fokus. Dog handler det i sidste ende om, at du bliver tilfreds med dit køb og din oplevelse hos CoverMe. Herunder finder du mere specifikke detaljer omkring levering, reklamationsret, returret m.m. Har du yderligere spørgsmål, eller er der noget, der ikke står helt klart, er du velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail. 

E-mail: Info@CoverMe.dk    Tlf: 30 100 300

 Fragt & Leveringstid 

Fragt i Danmark koster 29 kr. for fremsendelse uden omdeling. Ønsker du pakken fremsendt med omdeling er prisen kr. 39. Alle pakker sendes med Post Danmark med tilhørende sporingsnummer (hvad man også kender som Track & Trace nummer)

Overordnet er det vores mål at levere så hurtigt som muligt og på det sted, der er mest belejligt for dig. Er det for eksempel lettere for dig at få leveret på din arbejdsplads, leverer vi gerne der. Leveringstiden er 1-3 hverdage. 

 Betaling 

Der kan betales med de følgende betalingskort:

   ·  VISA 
   ·  VISA Electron
   ·  MasterCard
   

Yderligere kan betaling ved bankoverførsel også arrangeres, såfremt dette foretrækkes. Kontakt os på Info@CoverMe.dk for mere info omkring dette.

Vi trækker først penge fra dit betalingskort når varen er afsendt fra coverme.dk.

 Returret / Fortrydelsesret

Ved køb hos CoverMe APS har du i følge forbrugeraftaleloven kapitel fire altid 14 dages fuld returret. Dog, har vi udvidet denne service, så ved køb hos CoverMe altid har 30 dages fuld returret. Du er derfor altid velkommen til at levere produktet tilbage, såfremt det ikke levede op til dine forventninger. 

Returretten forudsætter, at varen tilbageleveres i samme stand og mængde som ved dennes modtagelse inkl. original produkt-emballage. Såfremt varen er brugt på en måde, der forringer varens salgsværdi, bortfalder returretten. 

Hvis du vil returnere en vare, kan du læse mere om hvordan du gør på vores side: CoverMe Retur. Her bedes du udfylde en returblanket og sende pakken tilbage til vores adresse. Når vi har modtaget returpakken og konstateret, at den lever op til kravene for tilbagelevering, krediteres din konto købssummen inden for syv hverdage. 

Udfyld venligst returblanketten for at lette ekspeditionen hos CoverMe APS. 

 

Reklamationsret

Ifølge købeloven har du to års reklamationsret. Dette indebærer, at du kan få pengene retur eller ombyttet eller få repareret varen. Som udgangspunkt er det dit ansvar at påvise, at manglen var til stede på købstidspunktet. 

De første seks måneder antages det dog, at fejlen også var til stede på købstidspunktet, og det er således vores ansvar at sandsynliggøre, at fejlen ikke var til stede på købstidspunktet. 

Reklamationsretten forudsætter, at varen ikke er blevet misbrugt, og at manglen på produktet ikke er opstået som følge af fejlagtig brug. Alle returomkostninger forbundet ved en reklamation betales af CoverMe APS.  

 

Priser 

Alle priser og kampagner på CoverMe.dk er kun gældende på denne webshop og ikke i fysiske butikker forbundet med brands, der er knyttet til CoverMe APS. 
Alle priser fremstår inklusiv dansk moms på 25%.


Fortrolighed

Personlige informationer behandles strengt fortroligt af Coverme APS. Ved et køb registreres kunden med navn, adresse, e-mail og evt. telefonnummer, samt alternativ leveringsadresse, hvis dette ønskes. Disse oplysninger anvendes til ordrebehandling og markedsføring. Vi videregiver disse oplysninger til PostNord for at kunne levere varerne. Iflg. bogføringsloven opbevares oplysningerne i minimum 5 år, hvorefter de slettes. Har du oprettet login eller sagt ja til nyhedsbrev, skal du selv bede om at disse informationer slettes. Den dataansvarlige hos Coverme ApS er Leo Pedersen og som kunde har du, efter Persondataloven, ret til indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig. Dette får du ved at kontakte info@coverme.dk    

  

Generelt 

Udover ovennævnte tager vi forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer. CoverMe APS tager ikke ansvar for eventuelle skader, ridser eller lignende, som skulle forekomme i forbindelse med brug af vores produkter.